Sidor

lördag 26 februari 2011

Ett Penny-kort




Häromdagen (24/2) blev jag moster ännu en gång och den här gången var det min syster Aili som fick sitt första barn, en liten tjej som ska heta Penny och när jag upptäckte tävlingen hos Scrap o Tryck så kände jag bara inspirationen flöda. Temat är Kärlek, man skulle ha med minst två stämplar och något rosa, och vad passar inte bättre till en ny liten flicka om inte rosa. Och massor med kärlek las ned i den kan jag lova. Det blev ännu ett vattenfallskort, den här gången med vattenfallet nedåt där det står P, E, N, N, Y på vattenfallet. På dragflärpen som man får ut genom att dra i den lilla grodan står info om den lilla flickan, vikt och längd etc. Kortet ska jag överlämna på söndag då jag får träffa miraklet för första gången. Jag lägger inte ut bilder på varje vattenfallsdel på kortet men jag gissar att ni kan förstå hur det ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar