Sidor

lördag 26 februari 2011

Glädje är att åka Karusell


Här slog jag ihop två tävlingar som jag tyckte passade så bra tillsammans. Hos En liten butik har de en tävling med tema Glädje, plus att man skulle använda rosa, rött och orange och ha med tre stycken knappar. Visst kan jag knåpa ihop något sånt, men jag tycker så mycket mer om att ha en skiss att gå efter så det blev att jag på samma gång gjorde mitt bidrag till Scrappaloss fredagsskiss v. 8. Bilderna tog min syster Sari i somras under Hamnfesten i Örnsköldsvik. Alicia ser så lycklig ut där hon åker häst. Och tydligen blev skärpan på mitt foto av LOn rätt dålig, men man ser ju det viktigaste. Ska försöka ta en ny imorrn när solen förhoppningsvis kommer fram.

1 kommentar:

  1. Stort tack för ditt fina bidrag till en Liten Butiks tävling! =)

    SvaraRadera