Sidor

lördag 26 februari 2011

Misslyckat Hidden Message Card


Jag såg någonstans hur man skulle göra ett Hidden Message Card och självklart ville jag testa. Kortet funkade bra, men någonstans har jag missat vad som är framsidan och var hemlisen ska finnas. Detta upptäckte jag efter att jag redan pyntat det till tävlingen på Lscrapbooking. Eftersom jag tycker att framsidan på kortet blev så fint så tänker jag vara med i tävlingen ändå, men visar inte insidan på kortet. Förhoppningsvis kommer jag kunna ge kortet till någon ändå, men det är inget skoj att ge bort något som man inte är hundra procent nöjd med (eller nittionio då, man blir ju nästan aldrig hundra procent nöjd). Jag ska nog snart försöka mig på ett nytt sånt här kort, så ni får väl vänta o se hur det fungerar.

1 kommentar:

  1. Vad skoj att du vill vara med! Vackra färger! Och du, det är ju ingen som vet hur det ska vara så var nöjd du och ge bort det med stolthet! Kramar!

    SvaraRadera