Sidor

lördag 19 februari 2011

Tävling hos Pysseltagen



Ja, så är åter ett tävlingsbidrag inskickat! Ett som jag tyckte riktigt mycket om att göra, även om det var rätt svårt. Jag hade idéer om ett kort med en för mig ny vikning. Jag hade inte tillräckligt med saker som passade ihop, men som tur var så kom storasyster Sari och hälsade på och under vår pysselkväll blev detta kort till. Tävlingen finns hos Pysseltagen och reglerna var att man skulle följa en skiss, men att det skulle finnas tre stycken stämplar, två stycken fåglar och en metalldekoration. Med Saris gömmor till förfogande kunde det gå att få ihop. Tyvärr har bilderna blivit olika stora eftersom jag var tvungen att komprimera dem olika mycket för att kunna skicka in mitt tävlingsbidrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar