Sidor

måndag 28 mars 2011

High Coast Scraps Pysselhelg

Tjoho!! Jag har kommit på hur jag kan få in bilden under och i texten!!


I helgen som var (26-27/3) var det dags för High Coast Scraps Pysselhelg som de har varje vår och höst. Som man längtade och självklart fick man alla sina förväntningar förverkligade. Det var en härlig goodiebag och scrapkitet jag valt att köpa till var superfint! Vi var lite tidiga och tänkte att vi testar väl att gå in 20 min innan det började och se, där var ju hur många som helst som redan kommit och var scrappingsugna! Till varje utmaning kan man delta med kort (+alter) eller layout och i varje kategori röstar en jurygrupp (alla deltagare delas upp enligt startnummer) två vinnare i varje kategori + att en utlottningsvinst finns att vinna för deltagande i varje utmaning. Snabbutmaningar endast vinst genom utlottning. Den första utmaningen fick vi vid startinfon, en snabbutmaning som ska vara klar på en timme vilket bestod i att använda den muffinsstämpel som alla fått i sin goodiebag. Det är verkligen svårt att klara av nåt på endast en timme och jag är verkligen inte nöjd med kortet, men jag fick ju iaf vara med på utlottningen (ingen vinst dock). Här är kortet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar