Sidor

måndag 28 mars 2011

Nygifta



I infohäftet hittades även alla de utmaningar som helgen erbjöd att delta i. På lördagen som varade mellan 10-24 (alster inlämnade innan 22) fanns 9 utmaningar och på söndagen som varade 9-16 (alster inlämnade innan 14) fanns 5 utmaningar. Jag försöker oftast att börja med utmaningen där man bara får använda det scrapkit som var valfritt att köpa, just för att man bara får använda dessa grejer och jag är lite för duktig att blanda ihop grejerna jag har. Det var jättefina men svåra färger på papprena och det fick bli en LO av min fina svärmor när hon gifte sig förra våren med sin karl. Jag tycker det är svårt med papper som har rätt mycket i sig självt, jag har hellre ett enfärgat cardstock som bakgrund och istället kan smycka pappret som man själv vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar