Sidor

måndag 14 mars 2011

Smile


Kände mig sugen att scrappa ännu ett av våra fina bröllopsbilder och tänkte att det skulle passa bra att göra utmaning #20 hos 100% NORR som går ut på att använda ordet Smile/Leende som titel eller rubrik. Som vanligt fungerar jag inte bra utan en skiss att gå efter och av de tävlingar jag har kvar för den här månaden hittade jag bara skisser med dubbla foton. Men så fick jag en idé, hos ScrapGalen ska man blicka bakåt i bloggen och lifta något därifrån. Självklart borde det ju finnas nån fin LO att lifta, så jag klickade på Layouter och den översta jag hittade var perfekt!! En rätt enkel LO (som oftast är min stil) men ändå jättefin på ett nygift par. Här hittar du originalet. Detta blir ett mycket bra tillskott till vårt bröllopsalbum, som jag snart måste gå och köpa eftersom det börjar bli ett par stycken nu :D.
Som vanligt blir mina bilder riktigt kassa, men klicka upp så ser man lite bättre på förstoringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar