Sidor

söndag 6 mars 2011

Vacker brud


Nu har jag gjort mitt första bidrag till en tävling på 100% NORR. De har skrivit att om man är med i tävling 19, 20, 21 och 22 så kan man vinna ett pris, men jag har inte riktigt förstått om man kan vara med i bara en eller om man måste medverka i alla fyra för att kunna vinna. Ja, ja, jag gillar ju tävlingar så jag tänkte ta det säkra före det osäkra och vara med i alla fyra. Här är så mitt bidrag till tävling nummer 19 som var att följa en skiss. Jag hade lite problem med både inspiration och utförande men i slutändan tycker jag att det blev rätt ok. Bilden är såklart från min bröllopsdag 2010-08-01. Sen har jag även tänkt använda denna LO i High Coast Scraps månadstävling för medlemmar där temat är "Kvinnligt". Eftersom jag inte kan tänka mig nån gång jag känt mig vackrare eller mer kvinnlig än då jag gifte mig så tycker jag att LOn passar utmärkt för temat. Som vanligt kan jag inte få till en riktigt bra och ljus bild, jag har börjat experimentera med platser men har inte hittat nåt riktigt bra ställe än.

1 kommentar: