Sidor

måndag 25 april 2011

Alicia läser bok



Jag sitter för fullt med Scrappiz CC-pdf med alla tävlingar och det är svårt att bestämma vilken man ska göra härnäst för jag gillar de flesta tävlingarna men eftersom jag inte hinner göra alla så är det bara att välja. Den här LOn är gjord till tävlingen som Mollys Scrapbooking har sponsrat där det gäller att scrappa färgglatt med färgerna i Mollys logga: rosa, rött, orange, gult och grönt. Det som förstör för mig är oftast det röda vilket jag inte har så mycket av. Hade flera papper med alla de övriga färgerna men så stöp det i det röda. Surfade runt och valde att scraplifta en LO av duktiga Umenorskan (som är en av mina favoritscrappare) där jag kände att jag kunde blanda hejvilt av de färger jag skulle använda. Själva liften blev inte så lik, men jag har tagit inspiration av placering av kort och dekorationer och blandningen av massa olika saker, nåt jag verkligen försöker träna på eftersom jag i vanliga fall vill ha det rätt enkelt. Vet inte om jag i slutändan är så där jättenöjd, men när är man väl det...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar