Sidor

lördag 16 april 2011

Jag är en FESTIS


Den här LOn är gjord till Scraphimlens apriltävling som måste ha:
- minst 3 mönstrade papper
- två blommor
- en urklippt figur
- ordet våren

Jag tror iaf att jag fått med allt på en LO som verkligen inte är min vanliga stil. På Scraphimlens tävlingsbeskrivning står "Ditt alster ska vara nygjort för den här tävlingen" och jag hoppas jag tolkar det rätt om att det ska vara nytt (dvs inte ett gammalt alster) men att det ändå är ok att anmäla alstret till flera tävlingar. För jag la även till Pysselmyrans utmaning för v. 15 på LOn där det gäller att använda tejp och jag har gjort en blomma av tejp bakom de små rosorna.


1 kommentar:

  1. haha men så roligt! =) Mkt fint pyssel du håller på med, kul!

    Ha en bra helg!

    KRAM

    SvaraRadera