Sidor

måndag 23 maj 2011

Chipboard-ask

Jag beställde för ett väldigt bra tag sen ett paket hos Magdas Scrapbooking för att kunna delta i deras cybercrop som pågår under hela maj, men har inte kommit mig för att göra något alster förrän i helgen som var. Jag började med alterutmaningen eftersom jag haft en lagom stor ask liggande för piffning länge nu. Så här tjusig blev den och kommer nu att få innehålla de chipboarddekorationer jag har liggande lite överallt. Överdraget blev bara omdekorerat men innerasken gjorde jag en ny eftersom den gamla var mörkt mintgrön och inte matchade nåt jag hade. Tänkte inte riktigt till bara när jag tog permanent penna för att rita ut linjerna för att skära. Man kan fortfarande se lite svart inuti, men det kanske jag inte ska berätta för då tittar man ju bara ännu mer... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar