Sidor

torsdag 26 maj 2011

Två små baddockor

Denna LO är gjord till Magdas scrapfebertävling #11 - Bingo. Den här bingorutan var lite klurigare för man var tvungen att ha två rader "rätt". De rader jag valde var den första lodräta raden och den diagonala raden från vänster till höger. På LOn hittar man Bling - Cirkel - Swirls - Knappar - Band/spets - Blommor - Något stämplat. De mesta av dessa saker ser man rätt självklart var de är men det kan vara svårare att se var jag har mitt "något stämplat", men faktiskt så är det övre lila pappret eg. ett cardstock som jag stämplat med olika swirls för att få ett mönsterpapper. Eftersom jag inte fungerar bra utan en skiss eller något att följa så hamnade jag inne hos duktiga Umenorskan som alltid gör så fina saker. Hennes LO som inspirerade mig idag är denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar