Sidor

tisdag 3 maj 2011

Ute på äventyr

Jag älskar som ni kanske vet tävlingar och jag tycker det är riktigt bra när jag kan slå ihop två stycken och riktigt får klura på hur det ska gå ihop. Oftast brukar det vara en skisstävling och en där man kräver något visst. Här har jag slagit ihop Youdo-bloggens färgutmaning där man ska ha lila, limegrönt och brunt (hur snygga blev inte de ihop?!) och En liten butiks tävling där man ska ha med:
- färgen grön
- 5 knappar eller brads (tre små lila och två bruna blombrads)
- 1 band (brun spets)
- 1 stans (MS kantstans)
- 1 stämpel (jag har använt en bakgrundsstämpel bakom, under alltihopa)


5 kommentarer:

  1. Hihi men vilket underbart bidrag, vilken liten sötis på bilden :D tusen tack för du är med och tävlar
    Kram Dt- Johanna

    SvaraRadera
  2. Ännu en fantastisk skapelse du har gjort Sofi! Superfint!
    kram DT-Lisa

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin LO!! Tokgillar!
    kram Jennie-en liten butik

    SvaraRadera
  4. Så snyggt med den lila fjäriln på lila!!!
    Tack för att du deltar i YouDos tävlingar
    /Petra

    SvaraRadera
  5. Vilken liten sötnos! Lycka till i tävlingen.

    SvaraRadera