Sidor

tisdag 26 juli 2011

Nagellack

Till Scrap-Perras sommarutmaning nr 6 skulle man göra något som har blivit lite av en favorit för mig, nämligen monokromatiska alster. Eftersom jag ääälskar rosa så fick det så klart bli en helrosa sak. Alicia tjatar alltid på mig om att få nagellack men jag tycker det är så svårt och söligt på hennes små naglar att jag oftast inte orkar, men som journalingrutan säger så är det tur att hon har en snäll pappa som orkar.

Från kitet har jag använt den översta delen på Pion - Minnenas Atelje - Anemon som jag målat rosa och satt fast överst på mitt cardstock. Sen finns där en rimpa bakom kortet av Pink Paislee - Sweetness - Sweetest Day. Den enda dekorationen från kitet är den största blomman med en pärla som jag målat rosa och blingat till ordentligt (fast det inte syns särskilt bra på fotot) med stickles.

1 kommentar: