Sidor

tisdag 26 juli 2011

Sommar

Utmaning nr 8 var att lifta en helt underbar LO av duktiga Umenorskan, nåt som jag hemskt gärna gör. Så här ser hennes "original" ut:

Jag har inspirerats av rätt mycket. Jag har använt titeln, den vita cardstocken och hennes sätt att ha en massa detaljer ihopbuntade tätt intill korten. Vad jag ser nu när jag bloggar är att jag glömt skriva i datumet på min LO.

Från kitet har jag klippt ut den fina ramen på Pions - Minnenas Atelje - Fotoram. Jag tog och målat in baksidan (eller framsidan, jag har ingen koll) från samma papper med min nya distress stain - spun sugar och har även använt en liten bit av Pink Paislee - Sweetness - Sweetest Day till tagen (som jag självklart målat en annan färg med pro markers). De dekorationer som kommer från kitet är den gul-lila fjärilen, de två små metallhjärtanen, den stora rosa blomman och den lilla vita bakom den stora.


1 kommentar: