Sidor

söndag 10 juli 2011

Spegel, spegel...

Den här LOn är gjord till Scrap-Perras utmaning nummer 1 som är att följa en skiss. Vet inte varför, för skissen är riktigt fin, men jag hade stora problem med att få till LOn. Kanhända att det var för att jag har så få kort som hör ihop, och att dessa två hade så många färger, vilket jag har lite svårt för. Bilderna är tagna när Alicia var ca tre månader och just börjat kunna ligga på magen och titta på sig själv i spegeln. De papper från kitet jag använt är det ljusblå pappret Love Blooms från Pink Paislee och den röda bordern som jag stansat ut och färgat röd med Promarker från Glitz - Laced with grace rose. De dekorationer jag använt från kitet är fjärilen som jag målat lite svart på där det eg. var grönt och den prickiga bordern.

1 kommentar:

  1. Härlig tolkning av min skiss du har gjort. Ha en fortsatt trevlig sommar !

    SvaraRadera