Sidor

måndag 15 augusti 2011

2500 besökare!!

Helt otroligt! Jag blev arbetslös i våras och började pyssla på allvar igen runt mitten på februari, och startade då den här bloggen. Och nu, ett halvår senare, har jag haft 2500 besökare på min lilla sida. Så roligt är det och ännu roligare när ni lämnar spår efter er. Era kommentarer betyder så mycket. Visst gör jag min alster för min egen och mina barns skulle men det är så roligt att få uppskattning på det man gör från annat håll. Det betyder inte så mycket längre när maken säger att det man gör är "fint" för allt verkar vara "fint" för honom. Men att få uppskattning av andra som gör samma sak, det går till hjärtat. Så tack till er som tittar in och ett extra tack till er som lämnar kommentarer!!

Stora kramar till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar