Sidor

tisdag 30 augusti 2011

My precious Angel

Alster 7/50

Jag brukar alltid göra en lista med de svenska tävlingar jag hittar för att ev. kunna delta och otroligt nog har jag nästan hunnit med alla de tävlingar som går ut nu sista augusti. En av de jag hade kvar att göra något till är Scraphusets augustitävling, vilken jag eg. borde gjort först eftersom det är "min" pysselaffär, där jag alltid handlar papper och cardstock (och oftast ramlar nåt annat litet med också). Utmaningen var att följa en skiss (I like!) och så här blev mitt bidrag. Jag älskar verkligen bilden på Alicia som sitter och tittar ut genom fönstret med solen i ansiktet. Jag blev inte helt nöjd med blomarrangemanget för jag hade så få (hur gick det till!!??) lila blommor. På bilden ser hennes klänning och diadem nästa blå ut men i verkligheten stämmer de rätt väl överens med det bakre mönstrade lila pappret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar