Sidor

lördag 27 augusti 2011

Skoj med vatten

Alster 5/50

Den enda positiva sak med att ha en spricka i nyckelbenet är att jag inte kan göra vissa saker och därför har lite mer tid att scrappa. Idag är maken och hjälper min syster att flytta och jag får vara hemma med barnen. Medan de leker har jag passat på att göra denna LO på båda mina barn plus syrrans (hon som flyttar) lille kille. Bilden är tagen nu i somras i sjön vid mormors nya sommarstuga. Badet blev helt oplanerat och bara en enda handduk fanns att torka dem med men vad brydde väl de sig om det. Gillar bilden även om man inte ser deras ansikten för man ser istället hur upptagna de är att leka med vattnet och sanden. LOn blir mitt bidrag till LittleYellowHouseKits augustiutmaning där man ska inspireras av en bild och även ha med ordet "vatten" på sitt alster. Jag har inspirerats av det randiga i parasollet och även tagit med formen på parasollet på den ram jag gjort runt fjärilen. Jag kommer även lämna in denna LO som bidrag i Pysselmyrans veckoutmaning där man ska just rama in något/använda ram.

1 kommentar:

  1. Trevligt att du vill vara med och leka ;). Jättefin layout har du skapat också!

    SvaraRadera