Sidor

fredag 7 oktober 2011

Min fina vinst


Jag vann ju för ett tag sedan en tävling hos YouDo-bloggen och har i spänd förväntan gått o tittat i postlådan och idag kom det. Ett mycket större paket än jag trodde!! Och så mycket skoj sen! Här är vad jag fick...


En massa papper, två av varje cardstock och mönstrat (här upplagda så man ser både fram och baksida).


Här är det på översta raden band, en flaska med något glossyaktigt (tror jag, måste testa), massor av färger med glitter och färgad tejp. På nedre raden är det dubbehäftande tejp, kraftkortstommar, stämpeldynor och två helt underbara stämpelalfabeten.


Och sist, och faktiskt nästan minst (iaf till storlek, inte mängd) en massa roliga gem i olika färger och former.

Är det inte helt otroligt?? Det ska bli jätteskoj att sätta tänderna i!

1 kommentar: