Sidor

måndag 30 januari 2012

Jag

Det är väldigt ovanligt att jag scrappar bilder på mig själv. Men när jag kom på en bra idé till Kaosmammans tävling där man ska inspireras av en av flera musikvideor så hade jag inga svart-vita kort hemma, men jag kan ju skriva ut själv i svart-vitt och de enda foton jag har efter att jag lämnat in datorn är de jag lagt ut på facebook så det fick bli ett därifrån. Den musikvideo jag inspirerats ifrån är Amy Winehouse's svart-vita video till "Back to black". Jag tror ni kan gissa vad jag tog vara på därifrån. Skissen är 100% NORRs utmaning #39.

Edit: Tjoho!!! Jag är sååå glad! Jag vann tävlingen hos Kaosmamman. Är så skönt när man är riktigt nöjd med något och sen får lön för mödan. Tack snälla för detta!!


100% NORRs utmaning slutar 12/2

6 kommentarer:

  1. Vilken fin layout på dig själv! Och så snabb du var att lämna in ett bidra. Lycka till i utmaningen :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO! Snyggt med bara svart/vitt. Lycka till i utlottningen.
    Pippin/100% NORR

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg layout, så fint med svart och vitt!!
    Tack för att du ville vara med!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Kul att du vill vara med oss, fin LO. Lycka till!!
    Carina/ 100% Norr

    SvaraRadera
  5. Kul att du ville vara med i denna utmaningen.
    Fin Lo, svart och vitt är fina färger. Lycka till!
    Bic från 100%Norr

    SvaraRadera