Sidor

måndag 13 februari 2012

Soldyrkare

Jag köpte för ett tag sedan ett kit från En liten butik där man skulle göra ett alster med tema "hemlig kärlek". Jag tolkade det med barnens kärlek till solen och varandra. Har använt många av pappren från skissen och har lagt till ett foto, lite gesso, glimmer mist på den blå blomman, distress stain på ett av pappren och lite journaling. Skissen kommer från Veckans skiss - v. 6.

Edit: Ohhh, så skoj!! Jag vann hos En liten butik!!! Blir så otroligt glad att folk gillar det jag gör, även om jag inte blev sådär jättenöjd med denna LO.

2 kommentarer:

  1. Snyggt med lager på lager. Härlig tolkning av skissen. /J*

    SvaraRadera
  2. Vilken fin, stilren LO, och snygg färgkombination också!

    Passade på att kika runt lite på dina tidigare inlägg och såg att du skrivit om Fitnessfighten. Vad är det för något? Jag är jätteintresserad av att bli en mera "hälsosam människa" eftersom jag inte mår bra av min nuvarande livsstil.

    Kram, Outi

    PS. Så roligt att du vill vara med på min bloggcandy.

    SvaraRadera