Sidor

lördag 3 mars 2012

Bilbuse - Scrapgalen CC #8

Många skojiga utmaningar hann jag med under Scrapgalens cybercrop och den här var faktiskt riktigt svår. Man fick välja 5 saker från en lista att använda och fick inte ta mer eller mindre än det. Sen att jag försökte följa en skiss som jag trodde var Scraphusets februariutmaning hjälpte inte till att göra saken lättare. När jag var klar såg jag att man inte fick blanda CC:ns bidrag med andra tävlingar och tänkte att jag skulle göra ett nytt bidrag till utmaning 8, men när jag gick tillbaka till Scraphuset såg jag att det var ju 2008 års februariutmaning jag gjort!! Så det löste sig ju ändå. De fem saker jag valde från listan var:

* 1 foto ( här får även digistämpel ingå)
* 3 olika cardstock
* 3 mönsterpapper
* Pennor, svart eller färgläggning
* Stickers, valfri mängd, ej bokstäver

Utöver detta fick man bara lägga till lim/fästprodukter, sax/skärmaskin och bokstäver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar