Sidor

torsdag 14 juni 2012

En timma, en utmaning

På svenskscrapbooking.se har de börjat med att ibland ha en utmaning som heter "En timma, en utmaning", som är precis det. En utmaning där man ska göra ett alster på en timme. Jag älskar såna utmaningar och ville självklart vara med även här. Kraven till denna timme var att följa en skiss + färgen rosa ska vara framträdande + att ordet Glädje ska finnas med i titeln. Inte så lite att gå efter, men det är ju det jag gillar :). Mitt alster blev klart i tid men jag ville ju redigera bilden lite och när jag väl skulle till att maila tar det sådan tid att bifoga bilden att jag börjar få lite panik. När jag väl kan trycka på skicka-knappen är klockan prick 21.00, vilket var verkligen var i sista minuten att lämna in. Tyvärr blev inte mitt bidrag draget som vinnare men jag blev nöjd med mitt alster som blev så här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar