Sidor

fredag 28 september 2012

Storfiskar'n

På Änglafröjd har de sin första tävling nu i september där man ska ha med temat SKOGEN på sitt alster. Jag hade ju turen i somras att vinna hela kollektionen Lantliv från Maja Design, men det första paketet de skickade strulade posten bort, och det andra paketet glömde de att skicka, så när jag väl fick mitt paket ca tre månader senare så fick jag ett väääääldigt fint plåster på såren med. Det var nämligen hela deras nya kollektion Walking in the forest, som inte ens finns i butik ännu. Självklart lika fina papper som vanligt och de passade perfekt för min alster med tema skogen. Jag hade tänkt att jag skulle ha brun titel men mitt i frukosten idag (ca 9.15) kom jag på att bidraget skulle vara inskickat innan 9.30 så då blev det att springa ner för att sätta dit rubriken och dessa svarta låg redan framme. Trycka dit bokstäver, ta en halvtaskig bild och maila in. Inte mitt bästa arbete men jag hann iaf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar