Sidor

söndag 13 januari 2013

Smile

Igår kväll när storasyster Sari var här och pysslade så hade jag tid att göra ett sista bidrag till Mollys CC och det fick bli till receptutmaningen. Enligt receptet skulle man ha:

4 mönstrade papper
2 olika stenciler/masker (man kan göra en egen om man inte har köpta)
2 egeninfärgade dekorationer av något slag (färgad med mist, akrylfärg, gesso eller dylikt)
1 cardstock
9 halvpärlor/blingpärlor
3 foton (stämplar för er som gör kort)
1 titel
1 paket JÄST (vilket kunde vara vad man ville som ger alstret det där lilla extra).
 
De två egeninfärgade dekorationerna är de två chipboardhjärtan jag mistade blå och min egen lilla jäst är att jag målat runt de små prickarna från den ena stencilen med svart penna, vilket faktiskt gjorde stor skillnad till LOn.



1 kommentar:

  1. Vilken läcker layout. Skoj att du ville testa mitt recept :)

    SvaraRadera