Sidor

måndag 11 februari 2013

Mr & Mrs

Direkt när jag såg Maja Designs moodboard för februari tänkte jag på sommar och bröllop. I augusti var vi på min svåger och numera svägerskas bröllop och fick med oss några fina kyssbilder från kyrktrappan. Bubblor blåser i vinden och det ville jag ta med det på min LO. Jag har använt papper från Majas Summer Vintage Basics i blått och rosa. Eftersom jag älskar utmaningar så la jag även till en rad med detaljer från En Liten Butiks februariutmaning där de har en bingobricka. Jag valde den andra lodräta raden med Spetsband - Fjäril - Utstansat (Die/Punch) - Brads. Spetsbandet hittar ni under fotot och blommorna. Fjärilen bland blommorna så klart. Två utstansade hörn finns på fotot och bland mina "bubblor" gömmer sig några rosa brads. Allt som allt är jag nöjd och jag hoppas att även paret som ska få den blir det. :)


6 kommentarer:

  1. Riktigt riktigt fin är den

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilken fin LO :)

    Förresten, mejlade dig för ca 1 vecka sen men inte fått svar! Kika gärna i mejlkorgen :)

    SvaraRadera
  3. Så fin! Tack för att du vill delta i En liten butiks februaritävling men din LO! Lycka till //Lotta

    SvaraRadera
  4. Åh så fin LO Sofi! Väldigt romantisk och härliga färger. Tror nog paret blir mer än nöjda. :)

    Tack för ditt bidrag och lycka till i tävlingen!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Jättefin, tycker om färgerna och bubblorna.

    SvaraRadera