Sidor

söndag 1 september 2013

Sunshine

Mitt tredje inlägg hos Creativica i sommar.

"Visst kommer ni ihåg att skapa till månadens utmaning? Det finns fortfarande tid att delta och reglerna för att delta hittar ni här. Jag har gjort ett inspirationsalster som jag hoppas ska få er att sätta igång direkt.



Som bakgrund använde jag ett prickigt vitt cardstock och valde att använda bården från Maja Designs 1st of March. Samma papper har jag använt bakom fotot tillsammans med ett grönt cardstock och Maja Designs Köksträdgård. Under pappren sticker det ut ostduk och så har jag stämplat med Tingturas bladig swirl. Den stora gula blomman och bostäverna i titeln har jag hittat i egna gömmor, men de två cherry blossoms och de underliggande vita pappersblommorna hittar ni i butiken. Slutligen har jag satt dit en fågelburcharm och strösslat lite svart bling."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar