Sidor

måndag 22 september 2014

Höst

För ungefär två år sedan sökte jag för att få vara gäst-DT hos YouDo och hade turen att få bli det. Det blev bestämt att jag skulle gästa en vecka under senhösten -13 (vi blev uppdelade över hela året), men eftersom min tvillinggraviditet gjorde mig så fruktansvärt trött och fick ont av att sitta för länge så blev det inte särskilt mycket pysslat. Jag gjorde några alster och påbörjade några, men blev aldrig färdig och det blev aldrig inskickat. Jag har haft väldigt dåligt samvete för detta och nu när jag satte igång att pyssla igen så har jag fixat till de ofärdiga alstren och skickat in alltihop till YouDo att göra vad dom ville med. Eftersom de är så snälla så ordnade de så att mina alster kommer att visas denna veckan istället och idag visar de mitt höstkort i deras blogg. Allteftersom de visar mina alster kommer jag även att visa upp dom här också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar