Sidor

fredag 27 november 2015

Live a colorful life

Hos En liten butik var månadsutmaningen en riktigt svår utmaning för mig den här månaden. Man skulle nämligen använda Pocket Life-kort på ett kort eller en layout. Jag som inte håller på med PL trodde att jag inte ens hade några PL-kort men när jag letade i gömmorna hittade jag några som jag vunnit och sen bara legat. Till slut valde jag ett 30x30-ark med utklippbara kort. Jag tog i ordentligt och använde alla korten och är så nöjd att jag fick till det, och att det fortfarande känns som "jag". Så här blev slutresultatet:



2 kommentarer:

  1. Sjukt snygg LO!! Snacka om att du fick GOD användning av dina bortglömda PL-kort! :D

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO och så fick du ju använda upp korten du inte trodde du hade:) Tack för att du är med och tävlar hos En Liten Butik. //Cissi

    SvaraRadera