Sidor

onsdag 4 maj 2016

Happy

Den 22/3 startade Engströms cybercrop på facebook. Ett jättefint ordnat evenmang med massor av inspirerande tävlingar. 5 utmaningar släpptes vardera på fredag, lördag och söndag, alltså totalt 15 utmaningar och sen hade man till den 1/4 på sig att lämna in sina bidrag. Jag lyckades göra totalt 9 bidrag och skulle ha önskat att jag hunnit med fler än så, men så är det när man har en stor familj som också vill ha lite uppmärksamhet :)

Den här LOn gjorde jag till utmaningen där man skulle ha med minst 10 olika stämplar på sitt alster. Jag valde att göra en bakgrund med en hel hög fyrkantiga stämplar i alla de storlekar och efter att jag lagt till lite annat smått och gott i stämpleväg hade jag lyckats få med 15 stycken olika. Sen valde jag att låta stämplarna och bakgrunden synas genom att inte ha med så många dekorationer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar