Sidor

onsdag 4 maj 2016

Mamma

Jag tycker att jag är rätt bra på att skapa alster om mig själv och inte bara om barnen men jag gissar att många kanske inte gör det eftersom en av utmaningarna på Engströms cybercrop i slutet av mars var att skapa ett EGO-alster. Ett alster utan barn, djur eller partners på där man visar vem man är. Jag valde ett foto som inte är särskilt bra för jag ser sjukt trött ut, men 9 av 10 dagar är den nog så jag ser ut så det blev ett perfekt JAG-foto. Just nu handlar mycket i mitt liv om att vara Mamma med stort M. Med fyra barn varav de minsta är tvillingar på 2 år så är det mycket stress och krav på mamman. Då är det tur man har scrapbookingen och kan koppla bort allt annat för en stund. Runt kanten på min LO har jag skrivit lite om min frustration över barnen men hur jag ändå alltid älskar och kommer att älska dem. Eftersom mintgrönt är en av mina favoritfärger just nu var det ett självklart val :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar