Sidor

fredag 19 augusti 2016

Smile

Här kommer så mitt sista inlägg som gäst-DT hos Design in Papers och jag kan förstå att ni börjar bli trötta på mitt tjat om Kaisercrafts kollektion Sea Breeze, men jag kunde inte hålla mig, den är ju så underbar, så här kommer ännu en layout med papper och dekorationer från denna makalösa kollektion.
Här har jag använt mig av den så kallade smooshing-tekniken som helt enkelt går ut på att spraya mist i en bit ihopknycklad plast och som man sen smooshar mot pappret. När jag var nöjd med färgen på mitt cardstock vecklade jag ut plasten och sprayade med vatten för att kunna använda upp resterna av misten som fick rinna ner över mitt cardstock. En hög med papper i lager på lager som jag älskar och sen ösa på med dekorationer. Både die cuts och stickers matchar så snyggt, men trädekorationerna valde jag att måla med svart penna för att även de skulle matcha resten.

Så, det var allt för mig. Det har varit så väldigt roligt att få gästa här på Design in Papers och jag hoppas att ni har blivit lika inspirerade som jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar