Sidor

tisdag 13 december 2016

Happy

Idag är det Lucia och kanske är ni på lussefirande precis som jag istället för att sitta vid datorn, men här kommer i alla fall terminens sista ordinarie skiss hos Veckans Skiss. En gammal skiss som funkar lika bra för julbilder som för sommarbilder. Vad väljer du?


Själv gillar jag att scrappa sommar och höstbilder på vintern och vinter och vårbilder på sommaren etc, för det är därifrån man har de nyaste fotona och när det är som kallast är det sommaren jag längtar till och på sommaren längtar jag efter vinter och kyla. Aldrig kan man vara nöjd :)
Jag valde att använda mist som jag strykt på med pensel lite huller om buller för att det skulle likna strecken från skissen och efter det så är det självklart en flera lager papper. En glad giraff passar bra till minsta sonen som leker krokodil i vattenbrynet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar