Sidor

tisdag 25 april 2017

Go, see, do

Tisdag idag och det var ett tag sedan jag tolkade Veckans Skiss. Har haft så fruktansvärt mycket runt mig och tyvärr har scrappet blivit lidande när det enda jag hunnit skapa är "måsten". Därför har jag haft en liten paus och tänker att jag scrappar till Veckans Skiss när jag känner att jag har ork och tid. Nu känns läget bättre och nu har jag faktiskt några veckors tolkningar klara redan.
Här kommer mitt bidrag till Marias läckra skiss nummer 150. Skissen passade utmärkt till några små foton jag haft länge i gömmorna, från när minsta sonen börjat springa och upptäcka allt utomhus :) Det blev en LO med väldigt lite dekorationer. Färg, svart penna och tre stycken målade träpilar fick räcka som inramning av de små fotona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar